Kernel 2.4.3

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 26 Kwi 2001, 22:01:32 CEST

Witam!

Bardzo proszę o podanie w jaki sposób ściągnąć wszystkie spece i patche z
repo aby zbudować u siebie jajko 2.4.3. Mam tylko źródła owego, resztę
chciałem dociągnąć modemem, ale nie mem pojęcia jak cvs do tego zmusić.

                                          Pozdrawiam
                                            Artur