Kernel 2.4.3

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 01:01:53 CEST

Witam!

On Thu, 26 Apr 2001, Jan Rekorajski wrote:

> ./builder -g -r LINUX_2_4 kernel.spec

Dzięki, tylko ja potrzebowałem najpierw ściągnąć samego kernel.spec, ale
dołożyłem -r LINUX_2_4 do cvs i poszło. Natomiast builder wysyłał coś prze
modem przez pół godziny i nic nie pokazywał (z opcją -v) więc dałem mu
spokój i chyba dociągnę src.rpm

                                    Pozdrawiam
                                         Artur