Galeon i mozilla

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 09:42:29 CEST

Dnia Pańskiego 27 Apr, 2001, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Możesz dokończyć ?
> Nie jest jasny dla mnie wniosek jaki kryje sie w tych kropkach ... :)

Niekoniecznie muszę mieć najnowszy soft z poprawkami (często
security) więc nie muszę koniecznie upgrejdować softu. Nie mówię
tu tylko o tych pakietach ale ogólnie o całości PLD.

Mam propozycję czy nie można stworzyć listy security ??? nie chodzi
mi tu o wysyłanie postów ale jeśli ktoś coś zmienia w specu to
może warto takie zmniany posłać na listę jeśli log zawiera słowo
security i możnaby zobligować wszystkich aby to słowo pisali jeśli
zmiany czy patch przyczynił się do poprawy bezpieczeństwa.

Martii