Pop**** kernel

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 16:12:36 CEST

[piątek, 27 kwiecień 2001], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Witam,
>
> Wyglada na to, ze z kernelami serii 2.4.3 i 2.4.4-preX sa same klopoty
> Pomojam fakt, ze w pre-patchach nie polatano dziur z 2.4.3
> vide video4linux i support dla ZORANa, czy siec i 6bone.
>
> Jest jeszcze na dokladke zepsuty aic7xxx, bytanie w kernelu, czy nowym
> patchu:(
> A dlaczego ???
> WYMAGA DB1 !!!!
> A scisle plik aicasm.c tego wymaga.

Ale on nie jest do niczego potrzebny! To jest tylko kwestia drobnej łatki.

> Malo tego wyglada na to, ze jest cos sp** z SMP+SCSI+USB.
> Mam maszyne Dual PPro, z dwoma zwyklymi kontorlerami SCSI, jednym RAIDem na
> SCSI, i USB na plycie.
> Przy 2.4.2 wszystko chodzi znakomicie.
> przy 2.4.3 jeden z procesorow na dziendobry ma okolo 5-7 % obciazenia,
> ale top nie pokazuje _zadnych_ procesow na nim dzialajacych.
> Dlatego poddaje pomysl:
>
> Zostawmy 2.4.[3,4] a skupmy sie na 2.4.2
> Ten kernel przynajmniej dziala.
>
> Co Wy na to ??

Liberum veto. 2.4.2 mi ostatnio zrobił jesień średniowiecza z jednego
serwera :(

[root w duch /root]# uname -a
Linux duch 2.4.4-pre6 #1 SMP Mon Apr 23 16:26:18 CEST 2001 i686 pld

Janek