Pliki konwertuj

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 09:48:41 CEST

On Sun, Apr 22, 2001 at 03:20:51 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Co najwyżej w postaci:
>
> %triggerpostun -- wwwoffle < 2.6
> tu
> cały
> skrypt
> konwerrujący

Jeszcze w tej kwestii: IMHO to nie powinno się odbywać automagicznie, bo
primo: użytkownik musi o tym wiedzieć, gdyż konfig wymaga poprawek,
secundo: konwersja cache'u jest niespecjalnie stabilna i bezpieczna, a
przecież nie każemy rpmowi robić backupu zalecanego przez dokumentację.
Druga sprawa to to, że o ile konwersja konfiga to skrypt perlowy, tak
konwersja cache'u to binarka, więc nie wstawię tego jako skryptu.
Tymczasowo wrzucę je do dokumentacji. Wiem, że to trochę nie tak, ale
przemyślałem to i innego rozsądnego rozwiązania nie znajduję. Do
triggera dam tylko ostrzeżenie oraz informację o tym fakcie.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>