Wielkosc PLD

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 28 Kwi 2001, 08:11:58 CEST

Witam,

Wydaje mi sie, ze PLD rozroslo sie tak, ze trzeba pomyslec nad
podzialem katalogu RPMS na dwa CD - obecnie zajmuje on juz prawie 660 MB
Co powoduje, ze nie miesci sie na zwyklym krazku.

Moja propozycja podzialu jest nastepujaca:
na CD1 laduja programy, a na CD2 pakiety: devel, static
Nie wiem tylko, jak na cos takiego zareaguje np. prowizorka, czy wuch.

Jakie sa "ZA" a jakie "PRZECIW" ??

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
Czy jest potrzebne tocfile.gz i tocfile.cXX.gz ?
Czy ktores mozna wywalic?
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}