Galeon i mozilla

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Sob, 28 Kwi 2001, 13:28:15 CEST

On Sat, 28 Apr 2001, [iso-8859-2] Jacek Rzęsista wrote:

> Hmmm, dziwne, bo ja mam _dokladnie_ te same wersje i PLD instalowane "od
> zera" ..... Jeszcze jedno przychodzi mi do głowy - jakie Ty masz pakiety
> ? Bo ja mam wszystkie i586. Może to jest problem ?

Jak odpalisz galeona z roota, to dziala. Po jednorazowym uruchomieniu z
UID=0 galeon wygeneruje sobie potrzebne pliki w /usr/X11R6/lib/mozilla i
bedzie juz chodzil z UID normalnego usera.
Ale to nie jest zalecana metoda :)

--

Roman Werpachowski