Co z tym kbd???

Sob, 28 Kwi 2001, 19:22:03 CEST

On/Dnia Sat, Apr 28, 2001 at 01:32:12PM +0200, Roman Werpachowski wrote/napisał(a)

To SOA to najwyżej dotyczy logina z util-linux < 2.11.

> To dlaczego nie ma go na ftp, skoro chodzi poprawnie???
Bo nie działa poprawnie.

[misiek w arm misiek]$ ./login
Naruszenie ochrony pamięci

Pozatym konflikt między util-linux starym, a kbd jest związany z tym,
że program kbdrate przewędrował z pakietu utils do kbd.

A util-linux się nie kompiluje przy włączonej kryptografi (nie mam jak tego
poprawić jako, że używam Linusowych jajek bez international patcha) ale
może znajdę takie jajko gdzies w okolicy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]