Po co????

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 29 Kwi 2001, 01:24:21 CEST

On Fri, Apr 27, 2001 at 07:17:01PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> A powinien jeżeli już /usr/lib/sendmail.
> Jesteś pewien, że /usr/bin/sendmail ?

A właśnie - czy jest gdzieś napisane, czy lepiej używać
/usr/lib/sendmail, czy /usr/sbin/sendmail?
Myślałem, że w FHS, ale tam (FHS 2.1 oraz 2.2-beta) napisane tylko, że
ze względu na kompatybilność ma istnieć symlink /usr/lib/sendmail oraz
binarka lub symlink /usr/sbin/sendmail...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/