błąd w gcc (było Re: poszukiwany gcc-DESTDIR.patch do gcc 3.0)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 2 Sie 2001, 22:14:38 CEST

On Wed, Aug 01, 2001 at 08:18:46PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> patch gcc-DESTDIR.patch był w cvsie na 100% bo gcc-3.0 przeszedł przez
> buildery

Że był to widać, bo cvs get SOURCES/gcc-DESTDIR.patch nic nie pisze
(a pisałby "nothing known..."), ale pliku nie ściąga.
cvsweb mówi, że pliku nie ma.

> i o ile Tomek nie skasował leży w /test. Jeśli skasował to
> leży u mnie w /people/misiek/gcc-3.0.

Ale pakietów nie będę ściągał przez modem.
A teraz nie mam dostępu do żadnego innego łącza.

> A patch wygląda tak:

No to mój problem wystąpił wcześniej, niż to co ten patch poprawia.
gcc uparł się, że kroskompiluje z i686-pc-linux-gnu na
i686-pld-linux-gnu. Pomogło podanie %{_target_platform} zarówno jako
--host i --build (samo --host nie).
Po tym się skompilował. Tylko przy kompilowaniu kompilatora C i C++ oraz
libgcc nie jest używane -march=xxxx, tylko -O2; reszta jest OK.

Przy okazji wyszły braki Requires w specu gcc z HEAD - mogłem
zupgradować bez --nodeps same cpp, gcc, libgcc podczas gdy gcc-c++
i gcc-f77 pozostały stare (oczywiście nie działające) - powinny mieć
co najmniej Requires cpp = %{version} (lub cpp2 = %{version} w gcc2.spec).

Po zainstalowaniu wyszło, że feralna funkcja z glide pod gcc3 kompiluje
się prawidłowo (tzn. nie udało mi się zmusić gcc3 żeby skompilował ją
źle). Czy w gnu.org zajmują się jeszcze poprawianiem błędów w gcc 2.95.3?
Bo nie wiem, czy mam po co wysyłać bug report (skoro w 3.0 jest dobrze).
W BUGS w przypadku gcc < 3.0 każą upgradować.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/