Propozycja.

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Pią, 3 Sie 2001, 16:05:10 CEST

On Fri, 3 Aug 2001, Artur Frysiak wrote:

> Są rozłączne czyli znając rewizje można ustalić z jakiego brancza pochodzi.

jak bez cvs'a ?
bo wolajac cvs status -v $spec to owszem ale to przy updatowaniu bazy
bedzie pożadnie blokowac cvsa( update w sensie czytanie/parsowanie specy +
wstawianie do bazy obecnie trwa okolo 30minut, a komunikacja z cvsem
dodatkowa bedzie to troche wydluzac i przez ten czas prawie ciagle bedzie
lock..)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,