SIG11

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 4 Sie 2001, 12:45:10 CEST

Witam,

Wczoraj zrobiłem w domq upgrade kernela z 2.4.7-2 do 2.4.7-5. I dzisiaj
zauważyłem że mi procesy dostają SIG11. Głównie gcc, ale także Xserver.
Wiem że to objawy typowo sprzętowe, ale ostatnio nic w środku w
komputerze nie mieszałem, a dzisiaj dla pewności puściłem memtesta i też
nic. Ma ktoś jesze jakieś pomysły? Czy to możliwe że nowy kernel może
mieć coś z tym wpsólnego (np. secure stack z grsecurity, ale to by było
powtarzalne, a ja mogę np. kontynuować kompilację i jest OK).

Pozdrowienia,
        Jacek