PLD Workstation

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Pon, 6 Sie 2001, 15:39:17 CEST

On Mon, 6 Aug 2001 kloczek wrote:

>Jezszcze lepiej byłoby
>dać możliwość wybrania jednego z kilku zestawów (Sub-Ultra-Minimal-Embeded,
>rourer, WRKS-KDE, WRKS-GNOME, SRV4Unices, SRV4Win*s, ALL) i po to żeby
>dodatkowo zadać po tym pytanie czy chce sie jeszcze przejrzeć szczegółowo
>listę pakietów i coś skorygować. BAzowych zestawów może być więcej zresztą
>.. wedle rzyczenia i upodobań. Dobrze jakby dało się gdzieś przy tym
>wyświetlić jakieś podstawowe informacje o danym proponowanym zestawie
>pakietów (choćby ilość wymaganego miejsca na dyskach w trakcie
>instalacji).

Zgadzam sie z tym, ze nie powinno to byc "WRKS sztywana instalacja vs. SRV
cusom", i zgadzam sie co do podzialu ma kilka zestawow. PLD bedzie wtedy bardziej przygotowane co do indywidualnych upodoban (urzytkowik bedzie mogl sobie wybrac np. GNOME Worstation, wtedy user nie bedzie musial sam wybierac pakietow, a pozniej tak jak np. ma to miejsce w Mandrake bedzie mogl szczegolowo przejzec liste pakietow i jeszcze cos tam poprawic :)). Wystarczy taka sytuacja, ze nie ma np. xmms (sic!) w zestawie GNOME Workstation, wtedy bdzie mogl sam sobie wybrac i sobie to dorzuci do zestawu.
Co do informacji o zestawach, to dobry pomysl.
O i jeszcze jeden pomysl.
Mozna by juz wprowadzic graficzny instalator.
(wiem, ze nawet ten co jest nie jest idealny, ale mozna by juz rozpoczac wstepne prace :)).
Sam sie tym narazie zajmuje (very, very alpha :)) no i oparl bym go na gtk+, do instalacji wykorzystywal by poldka na konsoli, a w okienku pokazywal by tylko procent zaawansowania ....
No i oczywiscie pozwalal by na wybor pakietow, itp, itd
To narazie futurystyczny plan, mam nadzieje ze z niego cos wyjdze.

Krzysiek "dzimi" Taraszka

Prostytucja studencka: Sposob na zycie czy na zarabianie?
http://studia.interia.pl/id/zp/oms/www/art/wart2&art_id=4819