PLD Workstation

Pon, 6 Sie 2001, 15:53:43 CEST

On Mon, 6 Aug 2001 krzysiekt18 w poczta.fm wrote:

> Zgadzam sie z tym, ze nie powinno to byc "WRKS sztywana instalacja vs. SRV
> cusom", i zgadzam sie co do podzialu ma kilka zestawow.

E .. też nie podział a propozycja kilku zastawów :)
(altrtnatywnych/bazowych/startowych .. do ewentualnego dalszego
dopasowywanai ręcznie)

[..]
> O i jeszcze jeden pomysl.
> Mozna by juz wprowadzic graficzny instalator.

Możnaby. Nic Ci nie powinno przeszkadzać w pracach nad takowym :)

> (wiem, ze nawet ten co jest nie jest idealny, ale mozna by juz
> rozpoczac wstepne prace :)).

Owszem, możesz zacząć :)

> Sam sie tym narazie zajmuje (very, very alpha :)) no i oparl bym go na
> gtk+, do instalacji wykorzystywal by poldka na konsoli, a w okienku
> pokazywal by tylko procent zaawansowania .... No i oczywiscie pozwalal
> by na wybor pakietow, itp, itd To narazie futurystyczny plan, mam
> nadzieje ze z niego cos wyjdze.

Jeżeli masz to rzeczywiście próbować robić to zastanów sie najpierw na
czym/z czym (?). Instalator graficzny wykorzystujący tylko FB byłby tu
raczje odpwiedni.