stare/przeterminowane spece

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 6 Sie 2001, 20:17:15 CEST

Mam "mały" dylemat. Otóż - co robić ze starymi specami albo takimi, które
przestały być używane, bo inne pakiety przejęły ich funkcję?

Można je teoretycznie usuwać. Albo przenosić do innego katalogu w repo
(np. SPECS/oldies), co ma jednak tą wadę, że i tak tracimy cvs log.

Comments?

Jednocześnie przesyłam wygenerowaną przez agaran'a listę TOP30
najstarszych specy. Tzn takich, których nikt nie dotykał. Niektóre były
ostatnio "tykane" prawie 2 lata temu. Proponuje im się przyjrzeć i
powyrzucać co niepotrzebne...

 kdevelop-c_c++_ref.spec
 libstdc++-compat.spec
 linbot.spec