PLD Workstation

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 7 Sie 2001, 10:32:45 CEST

On Tue, Aug 07, 2001 at 09:35:42AM +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> Bo tak :-) Jak mu się chce niech robi. Przeszkadza Ci to ? Każe Ci ktoś
> tego używać ? Masz wolny wybór narzędzi. I to jest właśnie PLD :-)

Tylko żeby się to nie skończyło tak, że gdzieś w CVS będą trzy
instalatory, ale z bootowalnego CD będzie się startował tylko ten
graficzny (albo ten drugi). Ja chcę móc skorzystać ze standardowej
"bootkietki/prowizorki" i chciałbym, żeby było to możliwe wprost z CD.
Zresztą podobno nowe BIOSy dają możliwość wyboru obrazu do startowania
z CD. Próbował ktoś coś takiego?

Pozdrowienia,
        Jacek