CVS - błąđ

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 7 Sie 2001, 14:22:00 CEST

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Wymagania sprzetowe poprosze.

sprzetowe - żadne, ważne jest wylacznie lacze (u mnie rsync dzialal
raz na 10 minut). niestety nie moge podac dokladniejszych danych
zuzycia pasma, gdyz mam tam swiatlowod i malo sie tym przejmuje.

nasze repo to mniej wiecej 2-3GB danych, z niewielką tendencją
wzrostową, gdyż ile tych speców może właściwie jeszcze przybyć.

i pamietaj, ze otwierasz potencjalną dziurkę w systemie,
protokół cvspserver nie jest doskonały - zatem lepiej
na to przeznaczyć odrębną maszynkę, stawiając ją w strefie DMZ.

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net