saq: SPECS xawtv.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 7 Sie 2001, 20:12:19 CEST

On Tue, 7 Aug 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak sie zapewne stanie o ile na builderach i kilku innych dość mocno
> obciążonych maszynkach 2.4 wytrzyma dłużej niż kilka dni. Na razie z tego
> kernel który mamy w pakiecie nie wytrzymał na builderze. Z tego co pisałeś
> to podejrzany jest patch do ext3 (objaw jest taki, że nie jest dealokowane
> miejsce na dyskach i/lub jest ono alokowane i nie podczepiene pod
> konkretne pliki). Po wyłączeniu patch do ext3 i próbach "na zniszczenie"
> o ile całosć "przeżyje" zapewne do przejścia na 2.4 będzie już znacznie
> bliżej (i to raczje bez względu na postęp prac na sparc*). Osoby które
> [...]

Z moich dotychczasowych doświadczeń z 2.4 mam następujące wnioski:
- 2.4 - świetne na komputer desktop
- 2.2 - jeszcze przez pewien czas na server

Skąd te wnioski? Mam na 1 maszynie 2.4 i ... jej stabilność jest
dyskusyjna. Pozostałe na 2.2 nawet nie drgną. Za to stabilność
prezentowana przez 2.4 jest akceptowalna dla desktop'a. Na swoim własnym
komputerze od dłuższego czasu mam 2.4 i nie narzekam.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...