saq: SPECS xawtv.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 7 Sie 2001, 20:47:51 CEST

On Tue, Aug 07, 2001 at 08:12:19PM +0200, Blues wrote:
> Z moich dotychczasowych doświadczeń z 2.4 mam następujące wnioski:
> - 2.4 - świetne na komputer desktop
> - 2.2 - jeszcze przez pewien czas na server
Na prosty serwer może tak, ale na poważny router już gorzej. Wielu rzeczy
2.2 nie potrafi, albo robi ułomnie.

> Skąd te wnioski? Mam na 1 maszynie 2.4 i ... jej stabilność jest
> dyskusyjna. Pozostałe na 2.2 nawet nie drgną. Za to stabilność
> prezentowana przez 2.4 jest akceptowalna dla desktop'a. Na swoim własnym
> komputerze od dłuższego czasu mam 2.4 i nie narzekam.

To są Twoje doświadczenia. Ja już miałem bardzo przykre doświadczenia
z 2.2, który mi się rebootował jak najęty. Naszczęście udało mi się
to zapatchować, ale w 2.4 już nie ma tego problemu.

W zeszłym tygodniu zrobiłem upgrade do 2.4 na chyba najważniejszej
maszynie u nas w firmie. Przeszło to w miarę gładko, a dzięki tej
zmianie mogłem wreszcie pozbyć się różnych obrzydiwych trików, które
były potrzebne, żeby system na 2.2 działał tak jak chcę.

Nie zgadzam się jednak, żeby 2.2 miało wylecieć. Póki są ludzie którzy
z tego kożystają musi być. Nie można nikogo zmuszać do tak drastycznej
zmiany. Ale 2.4 _musi_ trafić do oficjalnego PLD. Mnie nie interesuje,
czy do podstawowych pakierów, czy do supported, byle by był. Oczywiście
wraz z potrzebnymi narzędziami.

Pozdrowienia,
        Jacek