saq: SPECS xawtv.spec

Wto, 7 Sie 2001, 20:37:12 CEST

On Tue, 7 Aug 2001, Blues wrote:

> [...]
>
> Wydaje mi się, że wszyscy wyrazili już swoje zdanie na ten temat...

Dopóty dopóki to zdanie nie przerodzi się w konkretnie działanie dokładnie
nic to nie zmieni. Po za tym wybacz lekką zgryźliwość ale przeczytaj
jeszcze raz to co sam zacytowałeś w oderwaniu (kompletnie) od poprzednich
dyskusji :> Wejście lirc do źródeł kernela jest zapewne nieuniknione. W
tym kontekście przyblizenie tej chwili spowoduje także zlikwidowanie
jednego niewygodnego pakietu (czyż nie ?), a zrobienie patcha na kernel z
svga helperem to kilka minut czyli czas o *kilka rzędów* krótszy niż
potencjalna zabawa z tym co choćby saq chce szykować (i czego w
najmniejszym stopniu nie zamierzam nawet we własnych myślach blokować).
Bez względu na to co tego wyjdzie ignorowanie tej różnicy w czasie jest
*głupotą* (bez względu na to co o kto o tym sądzi). ALSA nie musi być
ruszana bo tu kwestia jest rozwiązana i łatwa do utrzymania (nawet przy
dodatkowej automatyce). Przy potencjalnym podziale kernela na grupy
pakietów kernel-drv-* lub coś koło tego odpadanie także to że ktoś będzie
miał poinstalwoane za dużo w stosunku do tego co będzie istotnie
potrzebował. Ktoś kto sam kompiluje rzeczy, o których tu mowa bez używania
dystrybucyjnych zasobów tym bardziej nie powienien "wyrażać swojego
zdania" w tej sprawie.

I jeszcze raz. Nie powinno nas interesować czyjes zdanie o ile ktoś nie
zamierza go poprzeć *konkretnymi* działaniami (saq ma cheć coś w tej
sprawie zrobić i chwała mu za to, a jak ktoś ma chęć pomęczyć palce to
niech prędzej uderzy pięścią w kant stołu niż miałby wklepywać teksty co o
tym sądzi bo i przy takiem podejściu jest to warte tylko zignorowania :>).