alsa-driver.spec

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 8 Sie 2001, 20:06:41 CEST

Witam!

Dnia Wed, 8 Aug 2001 19:57:38 +0200 (CEST) Tomasz Kłoczko wypocił(a):

> IIRC isapnp jest załatwiane bezpośrenio w kernelu i nie ma potrzebny
> używanai tego co jest w alsie.

Mam wkompilownay isapnp support do kernela, ale myślałem, że ten z alsy to
jest do uzupełnienie do niego, a nie dublowanie działania. Czyli dla
mojego ISAPNP ESS 1868 mogę to spkojnie zostawić na --with-isapnp=no i
dalej powinno się ładnie detectowć i działać?

        Pozdrawiam
              Artur

ps. Zaraz przekompiluję alsę (z nowego speca alsa-driver) i zobaczymy jak
poszło

Pilkarska Ruletka: internetowa gra pilkarska dla znawcow
Dostepna w portalu INTERIA.PL http://ruletka.interia.pl/