Budowa modułów--propozycja

Śro, 8 Sie 2001, 21:25:30 CEST

On Wed, 8 Aug 2001, Paweł Sakowski wrote:

> NotDashEscaped: You need GnuPG to verify this message

> Znaczy się wstawić taką definicję jak pisałem -- czyli jeśli
> niezdefiniowane => zdefiniuj jako /usr/src/linux? Nazwa _kernelsrcdir może
> być.

Znaczy się poprostu tylko definicja _kernelsrcdir /usr/src/linux. To makro
zrestą chyba tzreba będzie zaproponować Jeffowi do wąłcznia (trzeba będzie
i tak zreszta jeszcze poprzegladać nasze modyfikacje do rpm-a bo wyjście
4.0.3 jest dość blisko już). W razie poprzeby poprostu czy to w specu in
situ czy w ~/.rpmmacros będzie można to przedefiniować. To powinno
wystarczyć.

> Wszystkie moduły są zależne od SMP/UP, ponieważ korzystają z makra
> MOD_INC_USE_COUNT, które z kolei wywołuje funkcję inline atomic_inc
> zdefiniowaną w <asm/atomic.h> zależnie od CONFIG_SMP. Niestety.

No to "kompletny kotlet" :>

> A jak powstają te etykiety?

Zajrzyj do tag_files() z skrypcie builder ze SPECS.