saq: SPECS xawtv.spec

Śro, 8 Sie 2001, 22:16:48 CEST

On Wed, 8 Aug 2001, Paweł Sakowski wrote:
[..]
> Nie pamiętam dokładnie gdzie, ale kiedyś znalazłem gdzieś w okolicach
> zbliżonych do twórców jądra informację, że z zasady to, co może być
> udostępniane jako oddzielne moduły, nie powinno być włączane w źródła
> jądra. Mimo to zaproponuję autorom lirca to, co napisałeś.

Różnica zdań w tej kwestii była jednym z powodów poróżnienia się Beckera z
reszta który właśnie tak uważał. Reszta w tym i Linus jednak byli za tym
żeby możliwie dużo trzymać w jednym miejscu. Nie da sie ukryć że prędkość
nanoszenia poprawek na źródła obsługi urządzeń raczej na tym zyskuje.
Gdyby to było rozproszone nie wpływałoby to tak mocno dyscypliująco na
pracę w poszczególnych zespołach zajmujących się danymi typami urządzeń.
Możesz użyć tego typu argumentu w propozycji. Odpowiednie poprawki
adaptacyjne zresztą często wykonują ludzie niejako hurtem nie beać ściśle
zainteresowani konkretnymi urżadzeniami czyli i sam zespół zajmujący się
obsługą IRDA pod L też zyskałby dodatkowe wsparcie przy takich okazjach.