CVS - błąđ

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 9 Sie 2001, 12:25:01 CEST

On Tue, Aug 07, 2001 at 08:33:38PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Możesz rozwinąć tę myśl? Jeśli mam szefa prosić o kolejnych kilka
> serwerów, wolałbym wiedzieć czemu. :-)

AFAIR przez cvs mozna wykonywac komendy shella. Autorzy piszą o tym w
info i gdy jakiś czas temu był post na buraka, na ten temat, to się
chyba tym zasłaniali. Nie wiem jak wygląda możliwość puszczenia go w
chroocie, co jest tam potrzebne, ale przez httpd czy ftpd na pewno
trudniej wykonać dowolną komende shella.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-