teraz gcc

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 10 Sie 2001, 12:16:11 CEST

On Fri, Aug 10, 2001 at 12:15:47AM +0200, Blues wrote:

> Tak bajdełejem (podoba mi się to stwierdzenie ;) ) to... IMHO przejście na
> ac 2.5 było błedem. Ilość programów do poprawienia jest tak ogromna, że...
> nie warto. I należało się _przed_ przejściem zastanowić nad tym, a nie
> lecieć na "hura". Jest typ jałowej pracy, którą trzeba odwalić na
> wszystkich specach. Jaki efekt? Raczej żaden.

Nie znasz się. Autoconf 2.13 jest niewspierany i jakiekolwiek błędy w nim
nie są już poprawiane a raporty o nich dostają odpowiedź: zainstaluj
Autoconf 2.52.
Problemy jakie powstają podczas przebudowywania configure przy pomocy nowego
Autoconfa są spowodowane _kiepską_ jakością *configure.in* i *acinclude.m4*
dostarczaną przez autorów niektórych programów. Czasem odnosze wrażenie, że
goście nie zadali sobie nawet trudu pobieżnego przejżenia info autoconf.
Nie mówie o doglębnej lekturze ale o ogólnych zasadach tworzenia w/w plików.
Jedyny większy problem jaki jest to glibc, ale nad tym pracuje już
odpowiednia osoba z drużyny glibc.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak