Oddzielić whosond od whoson

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 12 Sie 2001, 00:56:39 CEST

On Sat, Aug 11, 2001 at 10:10:51PM +0200, Robert R. Wal wrote:
> Po co? Brak dostepu do serwera whoson powoduje, ze Exim dziala tak, jakby
> supportu dla whoson w ogole nie bylo, nic sie nie zmienia.
Przy domyślnej konfiguracji klienta whoson i exima najpierw spróbuje
gniazda unix (stream i datagram) a potem po UDP. Nie wiem jak się
zachowują gniazda unix jeśli nie jest podłączony serwer (natychmiast
jest ECONNREFUSED? Chyba tylko przy stream?). W każdym razie przy unix
datagram i UDP próby są powtażane wielokrotnie w rosnących odstępach
czasu. Dlatego wolałbym żeby domyślnie opcja ta była wyłączona w
exim.conf.

> A ten caly whoson w Eximie to cale pewnie ze 2KB binarki wiecej i nie zmienia
> w jego dzialaniu dokladnie nic, dodaje tylko jeden pozyteczny lookup.
+19kB biblioteki ;) Ale mi chodziło tylko o nie włączanie tego w
domyślnym exim.conf. Nie mam nic przeciwko wkompilowaniu tego.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--