misiek: SOURCES postfix.init

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 12 Sie 2001, 19:41:29 CEST

Dnia 12 sie o godzinie 17:07:07 +0200, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Po to by były aktualne?

Z używanych przeze mnie baz ani jedna nie jest aktualizowana przez ten
skrypt. Po prostu lokalizacja tych baz zawarta w skrypcie nie jest
obowiązkowa, tych baz może byc więcej, albo może ich w ogóle nie być (ile
osób korzysta z relocated?). Mogą być też innego typu niż hash:

Uruchomienie postfiksa nie jest też równoważne konieczności przebudowania
baz. Przecież dla dużych baz o trochę trwa.... Niepotrzebne opóźnienie.

Za dużo możliwości, żeby, głupi przecież, skrypt startowy sobie z tym
poradził.

Jeszcze brak wyświetlania jakiejkolwiek informacji o tej czynności. Jakbym
przypadkiem nie zajrzał do postfix.init, to bym nigdy nie zgadł, co tam
się wyrabia :-)

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --