kloczek: SPECS rpm.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 13 Sie 2001, 23:58:10 CEST

On Mon, 13 Aug 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Chodzi o to że ostanią wetrsją w podstawiowej hierarhii było 27, także
> ostateczna rel jaką rpm dostał wstawiłem na 28.

Wprowadzasz zamieszanie w ten sposób. I uniemożliwiasz aktualizację
ludziom, którzy zainstalowali rpm'a z /test
Bo o ile -28 jest identyczne z -29 i aktualizacja nie ma sensu, to rel 29,
ktore sie pojawi teraz będzie musiało dostać Epoch, żeby było możliwe
zaktualizowanie.
I po co?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...