propozycja do apache

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 15 Sie 2001, 20:05:12 CEST

On Tue, Aug 14, 2001 at 06:20:49PM +0200, Piotr Meyer wrote:
> Czy któraś z osób mających dostęp rw do CVS mogłaby wprowadzić
> malutką zmianę do apache.spec, a mianowicie:
> 1. usunąć linijki (dwie)
>   %{_sbindir}/apxs -e -a -n auth_dbm %{_libexecdir}/mod_auth_dbm.so 1>&2
>   %{_sbindir}/apxs -e -A -n auth_dbm %{_libexecdir}/mod_auth_dbm.so 1>&2
>
>   Dzięki nim apacz ma w konfigu polecenie ładowania mod_auth_dbm.so,
>   a ten moduł nie jest budowany. Skutek: apache się nie restartuje
>   po zainstalowaniu mod_auth_db

Z tego co widzę - jest budowany, ale nie ma go w żadnym pakiecie.
Powinien chyba być w apache-mod_auth_db?

Przy okazji - z apachem jest jeszcze coś nie tak: czasami (nie wiem od
czego to zależy) przy /etc/rc.d/init.d/httpd stop pisze "[ FAIL ]" - ale
tak naprawdę się wyłącza. Możliwe że przy FAIL zostawia śmieci
w /var/run - właśnie wywaliłem stamtąd kilkadziesiąt plików ssl_mutex*
i mm*.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/