Kilka drobiazgów

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Śro, 15 Sie 2001, 22:04:28 CEST

Hej!

Zauważyłem kilka rzeczy, o których śpieszę poinformować:

1. Nautilus 1.0.4-1 z /test jest całkiem sprawny, ale poszukuje czcionek
w /usr/share/fonts/Type1, a my się umówiliśmy na /usr/share/fonts/type1.
Niech żyją symlinki :). Także pakiet "freefonts" pcha się to *T*ype1.

2. Dillo. Znalazłem kilka literówek w applinku do tego programu(pisze bo
jedna w linii "Exec"...). Czy wersja 0.6.0 poszła juz na buildery(spec
już "przystosowany")?

3. Może już była o tym mowa, ale mnie nie było ostatnio - PostgreSQL
7.1.2 "symuluje" małe problemy przy wstawaniu ze skryptów startowych,
choć tak naprawdę wszystko się włącza OK. Ktoś to rozpracował?

Nie chcę się naprzykrzać, papa :)
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>