kolejna mała literówka

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Śro, 15 Sie 2001, 22:44:04 CEST

On Wed, Aug 15, 2001 at 10:22:51PM +0200, Piotr Meyer wrote:

[...]

> A wszystko przez to, że prawie zawsze korzystam bezpośrednio z

O. Właśnie znalazłem odpowiednią sekcję. Kompromitacja rośnie :-(

Mam jeszcze jedno pytanie. Zakładając, że ktoś poprawia np. literówkę
i robi cvs commit. Za tym, co wyczytałem w dokumentacji, nie powinien
zmieniać 'Release:', chyba że owa literówka usuwa poważny błąd?

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit