objprelink

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 17 Sie 2001, 15:41:15 CEST

On Thu, Aug 16, 2001 at 10:30:25PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Trochę się zapędziłem. W dokumentacji objprelink autor wspomina tylko o
> C++. Jeśli systemowy libtool miał by być patchowany, musiałoby to
> rozróżniać programy C od C++.

Nie sądze żeby to miało zepsuć programy w C. C++ raczej niczego
nie wnosi na poziomie symboli dla linkera, poza zwiększeniem ich
ilości i długości... (i might be wrong...). Ale tak czy siak
mądrze byłoby dodać opcję --objprelink, a nie robić to zawsze,
i użyć jej jednynie w kilku(nastu/dzisięciu) uzasadnionych przypadkach
jak kde (bo np. użycie tego dla avifile to na pewno zły pomysł,
ładowanie trwałoby krócej, ale za to wywołania dłużej).

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-