filon: SPECS a2ps.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 19 Sie 2001, 12:11:18 CEST

On Sat, Aug 18, 2001 at 05:01:33PM +0200, Ziemek Borowski wrote:

> litości. a gdybyś skompilował a2ps tam gdzie nie ma tej biblioteki, lub jest po prostu
> wewnątrz pakietu glibc to co? (zawsze myślałem, że od takich rzeczy to jest raczej
> automatyka w ustawianiu zależności w RPMie).

Poza tym co ma wspólnego a2ps z nss_db?
Jeżeli w nsswitch.conf jest db, to nss_db będzie wczytywane, ale to nie
znaczy (nie powinno znaczyć), że jest wymagane.
A jeżeli jest wymagane, to chyba trzeba poprawić, żeby nie było.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/