apt i poldek

Sob, 18 Sie 2001, 23:24:05 CEST

Arek <areq w topnet.pl> writes:

> Witam
>
> Zachcialo mi sie kernela 2.4 ;)
>
> poldek --upgrade-dist
> poldek: losetup-2.11g-6 w 2.2 (kernel >= 2.3.0) conflicts with installed
> kernel-2.4.8-1
> poldek: mount-2.11g-6 w 2.2 (kernel >= 2.3.0) conflicts with installed
> kernel-2.4.8-1
Nie wiem co to za pomysł - wsadzanie konfliktów do mounta, losetup. Nie
jest znana mi żadna niekompatybilność (być może coś jest w kwestii
kryptografii, ale to IMO niewystarczający powód by wrzucac conflicts).

Pozatym to są zbyt istotne pakiety... nie można tej niekompatybilności
(o ile taka istnieje) rozwiązać runtime zamiast compiletime?

> Jest to to jakis sposób ?
kill... ;)

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/