objprelink

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 20 Sie 2001, 03:18:18 CEST

On Sun, Aug 19, 2001 at 06:08:15PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wychodzi na to że ładowanie owszem bezie szybsze ale działanie
> aplikacjibedzie juz przez to spowalniane (bo skoki bedą musiałby odbywać
> sie przez dodatkową referencję).
Tak, pytanie czy takie spowolnienie będzie w jakikolwiek sposób
zauważalne. Nie wiem czy wiesz, ale w Windows jest coś bardzo podobnego
;)

> - nie wiem na ile samo rozwiązanie jest do końca juz
>   stabilne/poprawne (może to jest dmuchanie na zimne ale ..).
Raczej tak... nie widziałem nigdzie żadnych informacji o problemach, u
mnie QT od dwóch dni jest tym przebudowane i nie zauważyłem żeby coś się
z tego powodu popsuło.

> Niemniej nie mam nic przeciwko temu żeby eksperymentalnie bcond do
> objprelink był domyslnie włączony. W takich warunkach masz tu wolne pole
> do działania. Pasuje ?
OK, przerobię QT i kdelibs/kdebase na bconda.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--