Zmiany w fontach X

Pon, 20 Sie 2001, 21:15:34 CEST

On Mon, 20 Aug 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Czy nie było żadnej informacji o tym że zmienia się nazewnictwo pakietów
> z fontami czy ja przegapiłem? Jeśli nie było to fajnie by było gdyby w
> przyszłości informować o takich zmianach. Zrobiłem sobie upgrade
> XFree86-fonts i zdechło mi X z braku fontu fixed... trochę się
> naszukałem zanim wpadłem na to żeby sprawdzić czy nie jest to teraz w
> innym pakiecie...

Tak się zastanawiam czy by nie zrobić tak jak w przypadku X serwerów
komercyjnych to znaczy żeby dołaczyć na stałe do zasobów X serwera tych
dwuch czy trzech fontów (fixed, cursor i chyba jeszcze coś) które są
zawsze potrzebne. Wtedy byłaby pewność, że X serwer zawsze ruszy. Możnaby
nawet zalecać czy zawsze tak modyfikować konfigurację fontóe żeby FontDir
na ścieżkę gdzie są te podstawowe fonty byłby zawse w konfiguracji.

Co do istoty zmian to były one wykonane dawno temu ale weszły dopiero
teraz ze względu na kłopoty z xftchache które było wołane przy inatslacji
(jest to program który jest w pakiecie xfs od którego raczej nie powinno
być na builderach. Ze zmian lepiej potrafiłby się wytłumaczyć Janek.