ipv6 enabled (bylo: Kto zepsul Postfixa? :)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 20 Sie 2001, 21:37:36 CEST

On Mon, Aug 20, 2001 at 09:16:54PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 20 Aug 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Czyli tu trzeba będzie skorygować konfigurację podstawową. A jak to ma sie
> z wyłączonym ipv6 ?

Przy "inet_interfaces = all" w logach ląduje, że nie wie co to jest
"::". W strace - próby socket z PF_INET6.
Przy "inetinterfaces = $my_hostname, localhost" (AFAIR) w logach
ląduje, że nie może znaleźć adresu localhost. W strace nic o INET6 już
nie ma.
(w obu przypadkach nie startuje)
Przy "inetinterfaces = $my_hostname, 127.0.0.1" wreszcie wstał - ale
testowałem tylko chwilę; ktoś tu twierdził, że w takim przypadku postfix
ma tentencje do schodzenia z Memory fault.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/