glibc 2.2.4

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 21 Sie 2001, 00:11:38 CEST

On Sun, 19 Aug 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> W test leżą kompilaty tej wersji. Ja u siebie nie zauwazyłem niczego
> podejrzanego w tej wersji i o ile nikt nie znajdzie niczego do jutra to ta
> wersja wyjdzie z test.
> W razie czego tak czy inaczej prośba o bliższe przyjrzenie się tej wersji.
> Szczególnie tych osób które miały takie czy inne kłopoty z wersją 2.2.3.

A sprawdziles:
1. czy po przebudowaniu make z glibc 2.2.4
wreszcie dziala odswiezanie baz db po passwd z uid!=0
2. czy nie ma takich problemow z locale en_US jak kiedys byly?
3. czy programy kompilowane z glibc <= 2.2.3 linkuja sie z nowym poprawnie
(chodzi np o ssh czy proftpd co nie chcialy dzialac z nowymi glibcami
kiedys)

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-