devfsd (Re: X'y co jest ???)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 22 Sie 2001, 08:54:30 CEST

Witam!

Dnia Tue, 21 Aug 2001 23:28:44 +0200 (CEST) Tomasz Kłoczko wypocił(a):

> ogólnie "rpm -Va" pokaże co jest nie tak.

Testowo zpuściłem coś takiego u siebie i oczywiście wyleciała mi tona
brakujących plików w katalogu dev. Nie ma w tym nic dziwnego bo mam
devfsd, pomyślałem, że może zrobię rpm -e dev, no ale on jest potrzebny z
kolei base-system. Czy devfsd nie mógłby mieć provides dev?

                 Pozdrawiam
                      Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!