devfsd (Re: X'y co jest ???)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 22 Sie 2001, 11:45:34 CEST

Witam!

Dnia Wed, 22 Aug 2001 10:53:12 +0200 wrobell wypocił(a):

> Nie. Już kiedyś to było omawiane pld-devel-en. devfsd nie jest
> wymagane do tego by móc używać devfs. O ile pamiętam to uradziliśmy,
> żeby zrobić taki pusty pakiet (devfs?), który miałby provides dev.

W takim razie od słów do czynów :) gotowy spec (devfs.spec) leży w repo. U
mnie działa, ale nie jestem pewien czy jest dobrze napisany, brakuje mi
trochę szczegółowego opisu jak takowe pliki pisać.

              Pozdrawiam
                     Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!