pan-0.10.0-1

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Wto, 28 Sie 2001, 09:30:58 CEST

 > Raczej tak. Przynajmniej w przypadku pan i balsy.
Ja tak też miewam z Nautilus'em (gdy wysyła na pasek stanu nazwę strony
WWW, którą włąśnie ogląda - np.: Strona Głółna) oraz z żółtymi "notatkami".

Aha! Bym zapomniał - czy Balsa wię Wam "wiesza" na czas np.: sprawdzania
poczty itd.(w/g mnie to jakieś problemy z gthead and-co)?

Pozdro,
Macar
PS: Poczekajmy na wersję 1.2, może będzie lepiej...
PS2: Właśnie przerzuciłem całą odpowiedź do Mozilli, bo i mnie dosięgło
to co na liście nazywają tajemniczym "SEGV when replying" :)
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>