gotar: SPECS slrn.spec

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Śro, 29 Sie 2001, 11:02:07 CEST

On Tue, Aug 28, 2001 at 22:21:05 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

>             ^^^^^^^
>
> Mała uwaga co do umieszczanai makr w %changelog. Chodzi o to że rpm i tu
> takze rozwija makra. W zaiązku z tym to co rafi do genrrowanego pakeitu
> nie bezie nazła makra tylko tym co ono zawierało w trakcie generowanai
> pakeitu.

Wiem.

> Troche ostanio było tego typu błedów i prosiłbym o zwracanie na
> to uwagi.

Czemu błędów?

> Czyli zamiast %{_var} nalezy wpisywać %%{_var}, nie %configure tylko
> %%configure, nie %{__make} tylko %%{__make}.
> Dodatkowy % można za to pomijać w przypadku tego co już nmakrem nie jest
> czyli nazw seksji jak %build, %install, %pre, %post, %trigger* .. itd.

Tomek - ja wiem o co chodzi. I o ile %%configure czy %%make wydaje mi
się uzasadnione, to ścieżki niekoniecznie. Czemu? Bo w specu zostanie
%cośtam, zaś w pakiecie wynikowym, _pozbawionym_makr_, user będzie
wiedział, gdzie DOKŁADNIE zaszła zmiana, dzięki właśnie rozwinięciu.
Tak więc z mojej strony takie a nie inne pisanie logów było celowym
działaniem. Jeśli są ku temu jakiekolwiek przeciwwskazania to mogę pisać
inaczej, niemniej jednak wydaje mi się, że tak jest lepiej.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>