gotar: SPECS slrn.spec

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Czw, 30 Sie 2001, 12:31:49 CEST

On Tue, Aug 28, 2001 at 22:21:05 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dodatkowy % można za to pomijać w przypadku tego co już nmakrem nie jest
> czyli nazw seksji jak %build, %install, %pre, %post, %trigger* .. itd.

Ja bym jednak podsumował naszą dyskusję następująco:
- wszelkie makra-ścieżki piszemy z jednym '%', aby w pakiecie znalazła
  się konkretna informacja o lokalizacji (dzięki rozwinięciu), z wyjątkiem
  oczywiście sytuacji, w których wskazujemy zamianę samych makr,
- w pozostałych przypadkach makr używamy '%%' - czyli eskejpowanego
  prefiksu, który w postaci '%' trafia do pakietu przed nazwą makra,
- wszystko, co makrem nie jest ma '%' - jak to napisałeś wyżej.

Z pierwszym myślnikiem się zapewnie dalej nie zgadzasz;)

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>