gotar: SPECS slrn.spec

Czw, 30 Sie 2001, 22:43:50 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> No i chyba zgodzisz się, że najlepiej jednak byłoby tak zmyfikowąć rpm-a,
> żeby jednak nie rozwiajł makr w %changelog.
Ja tylko przypomnę o %{date}. To makro siedzi właśnie w %changelog.

> kloczek

btw. potrzebna jest poprawka do adaptera robiąca:
-* %{date} PLD Team <pld-list w pld.org.pl>
+* %{date} PLD Team <feedback w pld.org.pl>
bo we wszystkich specach mamy bzdurny wpis.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/