filon: SPECS rpm.spec

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pią, 31 Sie 2001, 23:48:26 CEST

On 31 Aug 2001 19:02:21 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> %%changelog and %%description sections
> >
> I co teraz z %{date}?

Ok, nie pomyślałem o tym, chwilowo pacza zakometuje. Zmienię, żeby %{date} się rozwijało jednak, i cofnę nierozwijanie %description, jak nie będzie więcej uwag, to spowrotem dodam.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>