okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Sob, 1 Gru 2001, 13:45:53 CET

--s+ <ser w metalab.unc.edu> writes:

> Moze upgrade pcre? zebry? postfixa? kadu? nvidia? rsynca? devfsd?
> Wiecej nie pamietam, bo na razie zniknelismy z sieci,
postfix - bug i security fix
kadu - to są cały czas snapshoty developerskie i co więcej nie kompilujące
       się bądz wywalające się
nvidia - to nie idzie do PLD 1.0 (licencja)
rsync - nie ma żadnej zmiany (poza wrzuceniem nowych źródeł do cvsu),
        ale jako, że ipv6 support został w nowym rsyncu megnięty,
        a nasz rsync ma problemy z resolvowaniem w pewnych sytuacjach
        to myślę o update
devfsd - nie idzie do PLD 1.0 (wymaga jaja 2.4)

Co do pcre i zebry to nic nie wiem poza tym, że mieliśmy
starą zebrę.

ps. Marcin (qrczak) mógłbyś zerknąć do kadu? To są jakieś C++owe magie.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr