Kernel-2.4 i soft-raid

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 1 Gru 2001, 13:54:09 CET

On Fri, Nov 30, 2001 at 05:35:16PM +0100, Stacho Pal wrote:

> Zrobiłem też testy dla 'nowego' dev (/dev/md/0 i /dev/ide/host0/bus0...)
> Efekt jak wyżej. Próbowałem 'przystosować' initrd z RH (nash), tam się
> to kończy jeszcze dziwniej, po zamontowaniu ramdysku próbuje zrobić
> modprobe na 'md' i robi panic kompletnie ignorując zawartośc 'linuxrc'.

> Nie zrobiłem. ;) Po 'zrobieniu' proc sie montował, ale nic to nie zmieniło.
> Przyokazji opisana w README dla bsp opcja 'mknod' też mi nie zadziałała.

Może poprbuj /dev podmontować ? mknod nie działa? hmm.. możliwe, że
rofs.

Jak będę miał chwile czesu to spróbuje może zamiast z raidstart pobawić
się z mdctl. (btw, możesz sprbować upchnoąc na nasze initrd mdctl-BOOT,
bsp umie wykonywać zewnętrzne programy)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-