/sbin/sh

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 1 Gru 2001, 14:24:44 CET

On Fri, Nov 30, 2001 at 02:22:38AM +0100, Blues wrote:

> Na pewno nie.
> /usr jest często mountowany. Jeżeli to ma mieć sens to musi być w /lib. No
> może /lib/busybox.

Whatever, tam by były tylko linki, więc to nie jest duże. Aha, nie wiem
czy binarke można nazwać busybox.static -- znaczy czy wtedy zadziała
`busybox.static ls'?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-