postfix

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Sob, 1 Gru 2001, 14:44:28 CET

On Thu, 29 Nov 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Proszę o przebudowanie postfix'a, zupdejtowałem go do 20011127 ponieważ z
> nieznanych mi przyczyn 20011115 nie współpracował poprawnie z pine
> pracującym na tej samej maszynie co powyższy postfix. Nowa wersja chodzi u
> mnie poprawnie już cały dzień więc nie widzę przeciwskazań do wrzucenia
> jej przynajmniej do /test

Potwierdzam, u mnie chodzi już 2 dni razem z amavisem - jest OK.

Tak BTW nie tylko u nas zdaje się zauważyć pęd za nowościami, do np:
RedHat-7.1-updates również został wrzucony postfix-20011125, który
oczywiście nie działa jak należy... ;-)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl