postfix

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 1 Gru 2001, 14:58:48 CET

On Thu, 29 Nov 2001 23:15:06 +0100, you wrote:
>Proszę o przebudowanie postfix'a, zupdejtowałem go do 20011127 ponieważ z
>nieznanych mi przyczyn 20011115 nie współpracował poprawnie z pine
>pracującym na tej samej maszynie co powyższy postfix. Nowa wersja chodzi u
>mnie poprawnie już cały dzień więc nie widzę przeciwskazań do wrzucenia
>jej przynajmniej do /test

Kurcze dopiero teraz ten mejl do mnie doszedł, ale opóźnienia :(. No więc
od tamtego czasu ten sam postfix, sprawuje się wyśmienicie, jeżeli nikt
nie ma przeciwskazań to proponuje przerzucić go do PLD-1.0 bo tam leży
zwalona wersja.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć